Welkom bij ViaViela

Accountmanager Amsterdam (24 uur p/wk)

Werk jij graag zelfstandig, heb je een commerciële achtergrond én ben je sterk in het contact met mensen? Dan is dit de baan voor jou!


Hoe ziet jouw dag eruit?

’s Ochtends om 08.30 uur begint je dag, vlak voor je in de auto stapt word je gebeld door een vraagouder die graag wil starten bij één van jouw gastouders. Je neemt alle informatie over de opvang en de kinderen door en plant een afspraak in voor later deze week. Daarna ga je op weg naar een evaluatiegesprek bij een bestaande gastouder. Je ziet de baby die er onlangs op de opvang bij is gekomen, de baby van de ouders die jij een maand geleden hebt begeleid bij hun zoektocht naar een geschikte gastouder.

Na deze afspraak ga je op bezoek bij een nieuwe vraagouder. Ze is zwanger, nog onbekend met kinderopvang en daardoor onzeker om de juiste keuze te maken. Je bespreekt haar wensen, geeft uitleg over de gastouderopvang, jouw begeleiding en de kinderopvangtoeslag. Ze wil graag eens kennismaken bij één van jouw gastouders. Vol verwachting wacht de vraagouder jouw reactie af en al binnen een week kun je haar bij twee gastouders voorstellen.

Daarna ga je naar een gastouder om de jaarlijkse risico inventarisatie te doen en bespreek je met deze gastouder alles rondom de veiligheid van haar opvang. Vervolgens ga je onderweg naar huis waar je een opvangvraag uitzet voor de vraagouder, je mails doorneemt en een telefonische afspraak hebt met een nieuwe vraagouder die op zoek is naar opvang.  Vervolgens maak je een planning voor het werven en bezoeken van nieuwe gastouders in jouw regio. Nadat je planning is afgerond, klap je je laptop dicht en geniet je thuis nog na van een drukke, maar productieve dag.


Over de functie

Je bent verantwoordelijk voor het beheren en uitbouwen van onze vestiging in Amsterdam. Vanuit je werkplek aan huis weet je op een zelfstandige manier je plannen uit te voeren. Het opvolgen van leads en het voeren van gesprekken met nieuwe vraag- en gastouders vormen een belangrijk onderdeel van je werkzaamheden. En natuurlijk maak jij telkens weer de juiste match tussen vraag- en gastouder. Je werkt samen met twee collega’s. Samen runnen jullie het gastouderbureau in Amsterdam. Jouw primaire taak is om de vestiging verder te laten groeien!


Jouw profiel

Je bent commercieel gedreven en hebt ervaring in het voeren van verkoopgesprekken. Je bent resultaatgericht en weet wat nodig is om succesvol te zijn. Je bent gewend om te werken met targets. Je beschikt over een grote dosis lef, bent een optimistisch persoon met een eigen stijl, die denkt in kansen (ook buiten de gebaande paden) en durft te doen en te vragen. Je hebt ervaring in een  commerciële rol en je beschikt over HBO werk- en denkniveau. Ervaring in de pedagogiek is handig en mooi. Heb je geen ervaring, maar wel interesse en wil je een bijdrage leveren in de ontwikkeling van kinderen, dan is dat ook een mooie basis. Je woont in de regio Amsterdam en kent de stad Amsterdam op je duimpje en hebt er een groot netwerk.


Functie-eisen

  • Ervaring als consulent, accountmanager of een coördinerende rol in de kinderopvang

  • Sterke communicatieve vaardigheden

  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel en zelfsturend vermogen

  • Een proactief karakter

  • De mogelijkheid om vanuit huis te werken

  • Een eigen auto 


Wat bieden we jou

Wij bieden jou een uitdagende, afwisselende en zeer zelfstandige baan. Het betreft een functie voor 24 uur. Je werkt vanuit huis, maar bent regelmatig voor training en coaching in ons kantoor in de regio Brabant. Je maakt onderdeel uit van een team consultants / bemiddelingsmedewerkers die werken in andere regio’s in Nederland. Je deelt veelal zelf je tijd in en ontvangt een salaris conform de CAO kinderopvang schaal 7.


Ondernemende werkgever

ViaViela is een gedreven organisatie met een club mensen die hard werken aan oplossingen die het leven van onze (gast)ouders handiger en leuker maken. Een ondernemende werkgever, met ruimte voor eigen inbreng en initiatief. En een persoonlijke werkgever die rekening houdt met jouw wensen en doelen. Je vindt bij ons specialisten op allerlei terreinen, zoals pedagogen, juristen en marketeers. We hebben een grote afdeling new business en sales support, waar jij ook ondersteuning van krijgt. Kortom, alle specialismes zijn bij de hand.


Interesse?

Ben je enthousiast en weet je ook jouw commerciële drive over te brengen, dan is deze baan echt iets voor jou! Stuur je sollicitatie met motivatie naar David Antes.

In de motivatie zien wij graag jouw commerciële ervaring terug. Wij starten direct met het selecteren van geschikte kandidaten, wacht dus niet te lang met reageren.

 

We geloven in de kracht van onze eigen werving. Van aangeboden ondersteuning hierin maken wij geen gebruik.