Welkom bij ViaViela

Accountmanager / consulent Amsterdam (24-28 uur p/wk)

Werk jij graag zelfstandig, ligt je hart bij een commerciële functie én ben je sterk in het contact met mensen? Dan is dit jouw baan!

Je bent in deze functie verantwoordelijk voor onze vestiging in regio Amsterdam. Vanuit je werkplek aan huis weet je op een zelfstandige manier je plannen uit te voeren.


Jouw dag

Hoe ziet een dag van een accountmanager binnen ViaViela er uit?

’s Ochtends om 08.30 uur begint je dag, vlak voor je in de auto stapt word je gebeld door een vraagouder die graag wil starten bij één van jouw gastouders. Je neemt alle informatie over de opvang en de kinderen door en plant een afspraak in voor later deze week. Daarna ga je op weg naar een evaluatiegesprek bij een bestaande gastouder. Je ziet de baby die er onlangs op de opvang bij is gekomen, de baby van de ouders die jij een maand geleden hebt begeleid bij hun zoektocht naar een geschikte gastouder. 

Na deze afspraak ga je op bezoek bij een nieuwe vraagouder. Ze is zwanger, nog onbekend met kinderopvang en daardoor onzeker om de juiste keuze te maken. Je bespreekt haar wensen, geeft uitleg over de gastouderopvang, jouw begeleiding en de kinderopvangtoeslag. Ze wil graag eens kennismaken bij één van jouw gastouders. Vol verwachting wacht de vraagouder jouw reactie af en al binnen een week kun je haar bij twee gastouders voorstellen. 

Daarna ga je onderweg naar huis waar je je mails beantwoord en nog een aantal kwaliteitsbezoeken inplant voor de aankomende maand. Je sluit de dag af met een jaarlijkse risico-inventarisatie bij een gastouder, die net haar huis heeft verbouwd en waar de veiligheid van de opvang opnieuw door jou moet worden beoordeeld. Na je laatste afspraak rijd je voldaan naar huis om van een drukke, maar productieve dag na te genieten.


Over de functie

Je bent verantwoordelijk voor het beheren en uitbouwen van onze vestiging in Amsterdam. Vanuit je werkplek aan huis weet je op een zelfstandige manier je plannen uit te voeren. Het opvolgen van leads en het voeren van gesprekken met nieuwe vraag- en gastouders vormen een belangrijk onderdeel van je werkzaamheden als consulent. En natuurlijk maak jij telkens weer de juiste match tussen vraag- en gastouder. Daarnaast maak je plannen om jouw vestiging verder uit te bouwen, bijvoorbeeld door het benaderen van nieuwe gastouders, en ben je ook verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van onze hoogstaande dienstverlening in deze regio. Je werkt samen met twee collega’s. Samen runnen jullie het gastouderbureau. Jouw primaire taak is om de vestiging verder commercieel te laten groeien!


Jouw profiel

Je bent commercieel gedreven en hebt ruime ervaring in het voeren van verkoopgesprekken. Je bent resultaatgericht en weet wat nodig is om succesvol te zijn. Je bent gewend om te werken met targets. Je beschikt over een grote dosis lef, bent een optimistisch persoon met een eigen stijl, die denkt in kansen (ook buiten de gebaande paden) en durft te doen en te vragen. Je weet te motiveren, inspireren en de grote lijnen te overzien, maar kunt ook inzoomen op detailniveau. Je hebt ervaring in 1 of meerdere commerciële functies, je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding, woont in de regio Amsterdam en hebt hier ook een eigen netwerk.


Functie-eisen

  • Diploma op HBO-niveau, bij voorkeur in de richting commercieel

  • Ervaring als consulent of accountmanager, bijvoorbeeld bij een uitzendbureau

  • Commercieel en resultaatgericht, gewend om te werken met targets 
  • Communicatief sterk en sociaal vaardig

  • Zelfstandig, verantwoordelijk en creatief

  • Enthousiast en betrokken

  • De mogelijkheid om vanuit huis te werken
  • Bij voorkeur in het bezit van een auto


ViaViela biedt:

Wij bieden jou een uitdagende, afwisselende en zeer zelfstandige baan. Het betreft een baan voor 24 uur. Je werkt vanuit huis, maar bent regelmatig voor training en coaching in ons kantoor in de regio Brabant. Je maakt onderdeel uit van een team consulenten / bemiddelingsmedewerkers die werken in andere regio's in Nederland. Je deelt veelal zelf je tijd in en ontvangt een salaris conform de CAO kinderopvang.


Ondernemende werkgever

ViaViela is een gedreven organisatie met een club mensen die hard werken aan de oplossingen die het leven van onze (gast)ouders handiger en leuker maken. Een ondernemende werkgever, met ruimte voor eigen inbreng en initiatief. En een persoonlijke werkgever die rekening houdt met jouw wensen en doelen. Je vindt bij ons specialisten op allerlei terreinen, zoals pedagogen, juristen en marketeers. We hebben een grote afdeling new business en sales support, waar jij ook ondersteuning van krijgt. Kortom, alle specialismes zijn bij de hand.


Interesse?

Ben je enthousiast en weet je ook jouw commerciële drive over te brengen, dan is deze baan echt iets voor jou! Stuur je sollicitatie met motivatie naar David Antes via deze link. In de motivatie zien wij graag jouw commerciële ervaring terug. Wij starten direct met het selecteren van geschikte kandidaten, wacht dus niet te lang met reageren. Heb je vragen? Neem dan contact op met David Antes via d.antes@viaviela.nl of 0499-425421.

Gastouderbureau ViaViela hecht veel waarde aan de bescherming van jouw persoonsgegevens. Lees hier onze privacyverklaring.