Bemiddelingsmedewerker regio Leiden (16-24 uur p/wk)
Bij onze vestiging in de regio Leiden zijn wij op zoek naar een bemiddelingsmedewerker gastouderopvang. Je start met 16 u p/wk, met uitbreiding mogelijk naar 24 u p/wk.
Hoe ziet jouw dag eruit?
’s Ochtends om 09.00 uur begint je dag, je checkt je mail en de actiepunten voor de dag. Daarna ga je op weg naar een evaluatiegesprek bij een gastouder. Je evalueert de opvang en ziet dat de baby die er onlangs bij is gekomen heerlijk rustig in de box ligt.
Dan rijd je door naar je volgende locatie en neem je een risico-inventarisatie af bij een gastouder die net verhuisd is, zodat ook haar nieuwe opvanglocatie weer aan alle richtlijnen voldoet. Onderweg bel je een aantal ouders en gastouders om vragen te beantwoorden en stuur je een paar app-berichtjes. Het derde bezoek van deze dag is weer een evaluatie. Dit keer bij een relatief nieuwe gastouder die nog wat hulp en advies kan gebruiken in het maken van afspraken met ouders en vinden van nieuwe opvangkinderen.
Na deze afspraak ga je op weg naar huis, waar je nieuwe ouders belt die op zoek zijn naar een opvangplek voor hun kindje. Je zet de opvangvraag direct uit bij een aantal gastouders. Daarna bel je een ouder om de opvang te evalueren. En als laatste leg je nog een casus voor aan een collega. Aan het einde van de dag verwerk je je bezoeken van de ochtend, daarna klap je je laptop dicht en geniet je thuis nog even na van een drukke, maar productieve dag
Over de functie
Je bent mede verantwoordelijk voor het beheer en de uitbouw van de regio Alphen aan den Rijn. Vanuit je werkplek aan huis en vanuit ons kantoor te Leiden, weet je op een zelfstandige manier je plannen uit te voeren.
Je gaat proactief op zoek naar nieuwe gastouders (zowel via social media als door persoonlijke bezoeken), maakt matches tussen ouders en gastouders en je begeleidt ouders en gastouders gedurende de opvangperiode. Het uitvoeren van de kwaliteitsbezoeken en ouderevaluaties vormen een belangrijk onderdeel van je werkzaamheden. Daarnaast denk je mee over de
ontwikkeling van de vestiging. Je werkt samen met drie collega’s, samen runnen jullie het gastouderbureau. Jouw primaire taak is om de vestiging door te laten ontwikkelen op het gebied van kwaliteit en klantenbinding! Beschikbaarheid op minimaal 3 dagen per week is dan ook een voorwaarde.
Jouw profiel
Je bent gedreven en hebt ervaring in een commerciële omgeving in het voeren van persoonlijke gesprekken. Ervaring in het pedagogische werkveld is niet noodzakelijk, interesse wel. Je bent een optimistisch persoon met een eigen stijl, die denkt in kansen (ook buiten de gebaande paden) en durft te doen en te vragen. Je weet te motiveren en te inspireren, maar kunt ook inzoomen op detailniveau. Je bent empathisch, maar durft ook zeker zaken bespreekbaar te maken. Je persoonlijkheid is inlevend, maar je verliest het zakelijke aspect niet uit het oog.
Functie-eisen
- Je beschikt over een diploma op HBO-niveau;
- Je hebt ervaring in commerciële functies en aantoonbare resultaten behaald;
- Je beschikt over een werkplek thuis;
- Je hebt een eigen auto en laptop tot beschikking voor je werk;
- Je woont in de regio Alphen aan den Rijn en hebt hier ook een eigen netwerk.
Ondernemende werkgever
ViaViela is een gedreven organisatie met een club mensen die hard werken aan oplossingen die het leven van onze (gast)ouders handiger en leuker maken. Een ondernemende werkgever, met ruimte voor eigen inbreng en initiatief. En een persoonlijke werkgever die rekening houdt met jouw wensen en doelen. Je vindt bij ons specialisten op allerlei terreinen, zoals pedagogen, juristen en marketeers. We hebben een grote afdeling new business en sales support, waar jij ook ondersteuning van krijgt. Kortom, alle specialismes zijn bij de hand.
Interesse?
Ben je enthousiast en wil je deel uitmaken van een groeiend, professioneel, persoonlijk en dynamisch gastouderbureau, dan komen wij graag in contact met jou.! Stuur je sollicitatie met motivatie naar Joëlle Otto Bijl, Leiden@ViaViela.nl
In de motivatie zien wij graag jouw commerciële ervaring terug en je verbindende kwaliteiten.Wij starten direct met het selecteren van geschikte kandidaten, wacht dus niet te lang met reageren. De functie is vacant per direct (uiterlijk vanaf juni 2023) voor een periode van 1 jaar met uitzicht op een vast contract. We bieden je een hele afwisselende functie in een hectische omgeving met veel vrijheid en zelfstandigheid. Je ontvangt een salaris volgens cao Kinderopvang functiegroep 7.