Welkom bij ViaViela

Medewerker Klantenservice/New Business (24 uur)

Ben jij op zoek naar een commerciële baan bij een dynamisch en groeiend bedrijf? Kom dan werken bij ViaViela als Klantenservice/New Business medewerker. 


Over de functie

In deze rol sta je op allerlei manieren in contact met klanten. Telefoon, mail, chat, social media.

Je bent verantwoordelijk voor contact met nieuwe en bestaande klanten van ViaViela; ouders en gastouders. Je informeert ze over de dienstverlening en overtuigt ze dat ViaViela dé partij is op het gebied van gastouderopvang.  Je beantwoordt vragen en helpt klanten bij wijzigingen. Je ondersteunt met je werkzaamheden onze gastouderbureaus in het land.


Het betreft een functie voor 24 uur per week. Werkdagen zijn ma t/m do tussen 09.00 uur en 21.00 uur vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur. (volgens vast rooster).


Jouw profiel

Je bent commercieel ingesteld, overtuigend en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden. Je werkt snel en gestructureerd met klantsystemen en weet een groot aantal klanten binnen korte tijd te adviseren en te helpen.

verder:

  • Beschik je over MBO/HBO werk- en denkniveau

  • Heb je ervaring met klantcontact via mail en telefoon

  • Ben je handig met nieuwe mediakanalen (Chat/Facebook)


ViaViela: wat doen we

ViaViela is het grootste gastouderbureau van Nederland. Gastouderopvang is kleinschalige kinderopvang in het huis van de ouder of van de gastouder. Met ruim 55 (franchise)vestigingen is ViaViela verantwoordelijk voor de kwaliteit van de opvang van ruim 15.000 kinderen verspreid over 5.000 opvanglocaties. ViaViela zorgt ervoor dat gastouders voldoen aan alle wettelijke eisen en daagt hen uit om zich verder te ontwikkelen. Het gastouderbureau brengt ouders en gastouders bij elkaar en ondersteunt hen bij alles rondom de opvang.


Interesse?

Ben jij op zoek naar een commerciële baan bij een dynamisch en groeiend bedrijf? Dan is dit wat jij zoekt! Stuur je CV of LinkedIn profiel met motivatie via deze link aan Yvonne Wouters. Geef in je CV en of motivatie duidelijk je ervaring met klantcontact weer. Heb jij het lef om je motivatie te sturen in de vorm van een filmpje, dan heb jij een streepje voor!

 

Wij geloven in de kracht van onze eigen werving en selectie. Van aangeboden hulp of ondersteuning hierin, maken wij geen gebruik.