Maak de perfecte match tussen ouder en nanny

Word Nanny Consulent bij ViaViela (ZZP - 24 uur p/wk)

Ben je sterk in het opbouwen van nieuwe klantrelaties en zit het ondernemen en het opbouwen van een eigen netwerk in je genen? Dan is deze kans om als zelfstandig Nanny Consulent bij ViaViela aan de slag te gaan echt iets voor jou!

Voor de verdere uitbouw van onze formule Nanny-opvang zijn wij op zoek naar een enthousiaste, ambitieuze, commerciële en ondernemende Nanny Consulent die samen met ViaViela deze formule in jouw regio verder op de kaart gaat zetten.


Wat ga je doen?

Je gaat aan de slag in een eigen regio waar je ouders en nanny’s gaat werven, matchen en begeleiden bij de opvang.


Je bent verantwoordelijk voor het opzetten van een volledig nieuwe eigen regio. Als Nanny Consulent ben je actief en creatief om ouders en nanny’s te werven in de markt. Natuurlijk werven wij ook online ouders en potentiële nanny’s. Jij volgt deze leads op en probeert ze naar ons toe te trekken.

Jij selecteert de nanny’s. Wat zijn de wensen van de nanny in haar rol en jij vertelt wat wij een nanny allemaal te bieden hebben. Jij kijkt of een potentiële nanny past bij ViaViela en je zoekt het juiste gezin bij de nanny. In een gesprek met ouders inventariseer je wat de wensen van het gezin zijn en informeer jij over onze dienstverlening.  Denk jij een match gemaakt te hebben, dan stel jij de nanny voor aan het gezin en kijk je samen of de nanny en het gezin bij elkaar passen.

Als de nanny en ouder willen gaan samenwerken, dan sluit jij de contracten af en start je de opvang op. Dit proces duurt vanwege de registratie in het landelijk register zo’n 10 weken. Op het moment dat de nanny gestart is evalueer je jaarlijks met de nanny en de ouders en zorg je dat de opvang voldoet aan de regels rondom veiligheid en hygiëne. En natuurlijk ben jij beschikbaar voor alle vragen.


Wie ben jij?

Jij bent proactief, een echte netwerker, je kunt jezelf goed presenteren en weet mensen te overtuigen. Ervaring in de kinderopvang kan, maar is niet noodzakelijk. Heb jij ervaring met het bij elkaar brengen van vraag en aanbod in een andere branche? Bijvoorbeeld vanuit de uitzendbranche, dan kun je die ervaring heel goed inzetten.  

Je hebt zakelijk inzicht en weet wat je moet doen om succesvol te zijn. Je bruist van energie en ideeën om lokaal aan de slag te gaan. Je bent ambitieus, gepassioneerd en wordt gedreven door resultaten.

Je bent een goede gesprekspartner en je vindt het leuk om een nanny te ondersteunen de juiste opvang in een gezin te bieden. Je vindt pedagogiek interessant en wil je er graag verder in verdiepen om nanny’s en ouders op de juiste manier te begeleiden bij de opvang.

Daarnaast ben je organisatorisch sterk en weet je processen efficiënt in te richten.  Bellen, mailen, appen, bezoeken, jij krijgt energie van alle contacten die je de hele dag hebt. 

Jij neemt de verantwoordelijkheid voor het runnen van je eigen Nannybureau. Uiteindelijk ben jij verantwoordelijk voor je eigen succes.


Wat verwachten we van jou?

  • Je vindt het leuk om zelfstandig aan de slag te gaan en beschikt over een eigen werkplek en faciliteiten;
  • Je hebt een diploma op minimaal Hbo-niveau (bijvoorbeeld commerciële economie);
  • Je bent flexibel en voor ongeveer 24 uur per week beschikbaar;
  • Je beschikt over een auto om ouders en nanny’s te bezoeken;
  • Je bent woonachtig in de regio en beschikt over een groot netwerk.

Wat bieden we jou?

Een hele zelfstandige rol, met veel vrijheid, binnen een succesvolle organisatie. Het grootste gastouderbureau van Nederland dat de ambitie heeft ook het grootste nanny-bemiddelingsbureau van Nederland te worden.

Je bent ongeveer 24 uur per week aan de slag, de uren zijn helemaal flexibel in te delen. Afgestemd op wat jij prettig vindt en wat nodig is om beschikbaar en bereikbaar te zijn voor ouders en nanny’s.

Het is een positie die ingevuld wordt als zelfstandig ondernemer (ZZP). Jouw inkomen is daarmee volledig gekoppeld aan je eigen succes. Natuurlijk sta jij in contact met andere nanny-consulenten in onze organisatie om best practices te delen.

Wij vinden het vooral belangrijk dat je veel tijd hebt om met ouders en nanny’s in gesprek te gaan. Daarom verzorgen wij vanuit het hoofdkantoor alle informatie en documenten die je nodig hebt en zorgen wij voor een gedeelte van de administratie. We hebben een afdeling new business en klantenservice die ook aan de slag gaan voor jouw klanten. Kortom, alles is bij de hand om een succesvolle regio neer te zetten.  


Interesse?

Ben je enthousiast geworden over het ondernemerschap als Nanny Consulent bij ViaViela? Dan gaan wij graag met je in gesprek. Want wij zijn nieuwsgierig naar jou en jij wilt vast ook nog meer over ons weten. Bel of app gerust naar Yvonne Wouters, Operationeel Directeur bij ViaViela voor meer informatie 06- 51358976 of stuur je gegevens in via deze link.