Veelgestelde vragen

Wijzigingen

Heb je een vraag over een ander onderwerp of staat jouw vraag er niet tussen? Stel je vraag dan (na inloggen) via de button Contact in Mijngastouderburo.nl.

Naar mijn gastouderburo.nl
Vlinder

Wijzigingen doorgeven

  • Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

    Log in op je persoonlijke pagina in Mijngastouderburo.nl en stuur een bericht met daarin de juiste gegevens via de knop ‘Contact’. Wij voeren de wijziging(en) vervolgens voor je door. Als dit is gedaan, zie je de juiste gegevens in Mijngastouderburo.nl.

    Wil je je rekeningnummer wijzigen? Ga dan naar de vraag ‘Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?’

  • Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

    Log in op je persoonlijke pagina in Mijngastouderburo.nl en stuur een bericht via de knop ‘Contact’. Geef hierin de tenaamstelling aan en jouw IBAN-nummer. Wij wijzigen vervolgens jouw rekeningnummer. Je gewijzigde rekeningnummer kun je terugzien in Mijngastouderburo.nl.

  • Hoe kan ik mijn uurtarief wijzigen?

    Informeer je vraagouder(s) minimaal 1 maand van tevoren over je nieuwe uurtarief en bevestig de wijziging ook schriftelijk aan hen. Geef je nieuwe uurtarief vervolgens door via je persoonlijke pagina in Mijngastouderburo.nl via de knop ‘Contact’. Wij passen vervolgens het opvangoverzicht voor je aan. De doorgevoerde wijziging kun je vervolgens terugzien in Mijngastouderburo.nl. Wanneer de ouder niet akkoord is met de wijziging kan de ouder of gastouder kiezen om de overeenkomst op te zeggen conform opzegtermijn. Vergeet niet om je gewijzigde uurtarief ook door te voeren in je huisregels.