Voor ouders
Bekijk voor het doorgeven van wijzigingen, vragen over administratie en financiën de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Vind jouw antwoord
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom jij in contact wil komen met ViaViela. Ben je op zoek naar een gastouder of wil je gastouder worden? Of heb je een hele andere vraag. Wij helpen je uiteraard graag. Veel antwoorden vind je terug bij de veel gestelde vragen. En anders zijn er altijd andere manieren om met ons in contact te komen.
Bekijk voor het doorgeven van wijzigingen, vragen over administratie en financiën de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Vind jouw antwoord
Wil jij een wijziging doorgeven, heb je een administratieve vraag of heb je een vraag over financiën, EHBO of andere cursussen? Bekijk nu de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Vind jouw antwoord
Staat jouw vraag niet tussen de veel gestelde vragen? Neem dan contact met ons op.
Met meer dan 40 vestigingen verspreid over heel Nederland is er altijd een vaste contactpersoon bij jou in de buurt. Ieder ViaViela gastouderbureau wordt vertegenwoordigd door een (team van) ViaViela professional(s). Benieuwd wie het gezicht achter jouw ViaViela gastouderbureau is?
Vind jouw contactpersoonGastouderbureau ViaViela heeft in het kader van de Wet kinderopvang een interne klachtenregeling opgesteld. Deze regeling beschrijft de werkwijze bij het behandelen en registreren van klachten van (gast)ouders. Bij voorkeur maken (gast)ouders een klacht eerst bespreekbaar bij de direct betrokkene. Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kan een formele klacht ingediend worden. De procedure hiervoor staat beschreven in het Klachtenreglement.
KlachtenregelingBen je journalist en heb je een vraag? Neem dan gerust contact op met ons. Voor de pers zijn wij bereikbaar via marketing@viaviela.nl.