Welkom bij ViaViela

Sales Support medewerker (32 uur p/wk)

Als sales support medewerker ben je een echte spin in ‘t web, samen met een team van collega’s ben je verantwoordelijk voor de contacten met onze franchisenemers, gastouders en ouders. Je bent mede verantwoordelijk voor het leveren van een uitstekende dienstverlening aan onze klant en draagt bij aan de commerciële groei van ViaViela.


Over de functie

Als sales support medewerker binnen ViaViela vervul je een brede afwisselende rol waarbij je veelvuldig via telefoon, mail en andere kanalen in contact staat met onze klanten; ouders en gastouders. Je geeft informatie over onze dienstverlening en beantwoordt vragen.

Daarnaast begeleid je, samen met de franchisemanagers, onze franchisenemers bij de exploitatie van hun gastouderbureau. Je adviseert ze op het gebied van ondernemerschap, administratie, wet- en regelgeving, sales en marketing. Je werkt mee in diverse projecten en thema’s op allerlei gebieden, denk hierbij aan overnames, ontwikkeling gastouders en nieuwsbrieven. Ook behoren (financieel) administratieve taken tot jouw functie.

Vanuit deze veelzijdige functie ben je alert op trends en ontwikkelingen in de kinderopvangbranche en signaleer je deze intern om hiermee nieuwe producten te kunnen ontwikkelen en dienstverlening te optimaliseren.


Jouw profiel

Je bent een zelfstandige medewerker die het leuk vindt zaken zelf uit te zoeken en op te lossen. Je schakelt gemakkelijk en houdt het hoofd koel in een hectische omgeving. Je behoudt het overzicht en weet continu prioriteiten te stellen en bij te stellen. Je bent communicatief sterk en hebt een commerciële drive. Onmisbaar in deze functie is een proactieve houding, je bent iemand die zaken naar je toe trekt en ideeën heeft om dienstverlening continu te verbeteren. Je kunt goed samenwerken in een team, waarbij in verband met de samenstelling van het team onze voorkeur uit gaat naar iemand met een meer extraverte persoonlijkheid. Daarnaast begrijp je dat een flexibele opstelling onontbeerlijk is.

Je beschikt HBO werk- en denkniveau en hebt 1 tot 5 jaar werkervaring in een klantcontact functie waarbij telefonie een rode draad is door de dag heen. Je beschikt over uitstekende IT skills en kennis van en interesse in nieuwe mediakanalen. Je hebt affiniteit met of ervaring in de branche kinderopvang en bent bereid je verder te verdiepen deze branche.


ViaViela biedt:

Als marktleider binnen de gastouderbranche bieden wij jou een uitdagende baan in een klein team. De afgelopen jaren is ViaViela hard gegroeid, maar onze ambitie is nog groter. Je ontvangt een salaris conform de CAO kinderopvang, schaal 7. Het betreft een functie voor 32 uur per week.


Interesse?

Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan ons profiel, dan is deze baan echt iets voor jou! Stuur je CV met uitgebreide motivatie via deze link t.a.v. Yvonne Wouters.


Meer over ViaViela

 ViaViela is het grootste gastouderbureau van Nederland. Gastouderopvang is kleinschalige kinderopvang in het huis van de ouder of van de gastouder. Met ruim 55 vestigingen is ViaViela verantwoordelijk voor de kwaliteit van de opvang van ruim 15.000 kinderen. ViaViela zorgt ervoor dat haar gastouders voldoen aan alle wettelijke eisen en daagt hen uit om zich verder te ontplooien. We brengen brengt ouders en gastouders bij elkaar en ondersteunen hen bij alles rondom de opvang.

Lees meer over werken bij ViaViela of volg ons via Facebook.
 
Wij geloven in de kracht van onze eigen werving en selectie. Van aangeboden hulp of ondersteuning hierin, zullen wij geen gebruik maken.