Sales support medewerker

Sales Support medewerker (24-28 uur)

Als sales support medewerker ben je een echte alleskunner, samen met een team van 6 collega’s ben je verantwoordelijk voor de contacten met onze klanten, ondersteuning van de vestigingen en een aantal kwaliteitsprocessen binnen de organisatie. Je levert een uitstekende dienstverlening en draagt bij aan de commerciële groei van ViaViela.


De functie

 Hoe ziet een dag van een sales support medewerker binnen ViaViela eruit?

  • ’s Ochtends rond 08.30 uur begint je dag. Je komt op kantoor of logt vanuit huis in en maakt samen met het team een inventarisatie van de totale workload die er ligt.
  • Eén collega is al aan de slag met het doorstorten van de gastoudergelden en controles op de bankrekeningen, zodat dit zo snel mogelijk in de ochtend is afgerond. Een ieder binnen het team heeft per dag een eigen taak. De ene keer ben je met name beschikbaar voor de inkomende telefoon, de andere keer weer ben je bezig met het beantwoorden van vragen.
  • Vanaf 09.00 uur rinkelt de telefoon. Er komen diverse telefoontjes binnen over betalingen en recht op kinderopvangtoeslag. Een gastouder belt over een voorval en wil weten hoe ze aanspraak kan maken op de verzekering. Tussendoor beantwoord je een vraag die binnenkomt via de chat over de opleiding tot gastouder. Vervolgens ga je ouders bellen die op zoek zijn naar opvang, je inventariseert waar de behoeften liggen en maakt ze enthousiast over ViaViela.  Daarna komen er een aantal administratieve uitzoekklussen voorbij en een franchisenemer belt met een vraag over het toepassen van een passage in de overeenkomsten die we sluiten. Dat kost even iets meer tijd, je gaat het uitzoeken, pakt het contract erbij, overlegt met een collega en belt de franchisenemer terug met het juiste antwoord. 
  • Omdat webcare ook een onderdeel is binnen het team, kijk je ook nog welke reacties er op onze social media kanalen zijn en reageert op een vrolijke en open manier op deze berichten om daarmee ViaViela goed te positioneren. 
  • Aan het einde van de middag is het vaak iets rustiger met inkomende telefoon. Dat zijn juist ook de momenten waarop sales support medewerkers aan meer eigen specifieke taken kunnen werken. Taken die meer gericht zijn op kwaliteit. Bijvoorbeeld proactief begeleiden van vestigingen en borgen van kwaliteitsdoelstellingen. Maar je gaat bijvoorbeeld ook naar aanleiding van een vraag of een probleem op zoek gaat naar achterliggende regelgeving en vertaalt deze vervolgens naar een oplossing.  

Jouw profiel

  • Je bent communicatief handig, zowel mondeling als schriftelijk en weet welke schrijfstijl past bij welk kanaal;
  • Je bent gewend met allerlei software systemen te werken;
  • Je beschikt over een HBO diploma;
  • Je bent breed geïnteresseerd en vindt het leuk een hele brede functie te vervullen met verantwoordelijkheden op het gebied van klantcontact, processen, administratie, wet- en regelgeving en hebt ook ervaring in een brede functie;
  • Je houdt van orde en structuur en hebt oog voor detail, jij weet vaak de fouten ergens uit te halen en dienstverlening te verbeteren;
  • Je vindt het leuk om dingen uit te pluizen, wil weten hoe iets zit en gaat daarvoor zelfstandig op zoek naar de informatie in bijvoorbeeld wet- en regelgeving en weet deze te vertalen naar dienstverlening;
  • Heb je ervaring in een kwaliteits- of beleidsondersteunende rol en kennis van de Wet Kinderopvang, dan kunnen we deze functie op termijn uitbreiden met meer project- of beleidstaken.

Wat wij jou te bieden hebben

We werken in het totaal met ongeveer 25 collega’s vanuit een nieuw modern kantoor in het C*Park Bata in Best. Je krijgt de flexibiliteit om op kantoor te werken of gedeeltelijk vanuit huis. Samen maken we daarin afspraken die zowel passen bij jouw wensen als bij wat nodig is voor ViaViela. Woorden als informeel, persoonlijk, deskundig, ondernemend, verantwoordelijkheidsgevoel en saamhorigheid kenmerken onze bedrijfscultuur. Verder ontvang je:

  • Salaris conform de cao kinderopvang, salarisschaal 7 (Salaris tussen € 2.874 en € 3.837 o.b.v. 36 uur)
  • 27 Vakantiedagen per jaar (o.b.v. 36-urige werkweek) 
  • 3% Vaste Eindejaarsuitkering
  • Reiskostenvergoeding € 0,21 per kilometer en vergoeding voor thuiswerkdagen € 2,15
  • Goede pensioenregeling waarvan ViaViela de helft betaalt

De functie is beschikbaar voor 24-28 uur per week, waarbij je werkt volgens een vast rooster. 


ViaViela: wat we doen

ViaViela is opgericht in 2005 en is met meer dan 45 vestigingen/gastouderbureaus door het hele land al jaren de grootste organisatie in gastouderopvang in Nederland. We bemiddelen zo’n 3500 gastouders. We zijn niet alleen het grootste gastouderbureau, maar we streven ook naar de beste dienstverlening.


Interesse?

Ben je geïnteresseerd en sluit jouw profiel aan bij wat wij zoeken, neem dan contact met ons op! Stuur je cv en motivatie in via deze link of heb je nog vragen, bel dan naar je toekomstige collega’s van het support team en maak telefonisch alvast kennis: 0499-425421.

Wij geloven in de kracht van onze eigen werving en selectie. Van aangeboden hulp of ondersteuning hierin, maken wij geen gebruik.